Måndag

Första dagen denna vecka. Och jag hoppas den här veckan går fort. Och även nästa vecka, så vi får åka bort nån gång och fira jul! ;) Blir säkert trevligt :)

Jahapp. Idag har jag faktiskt bara varit hemma. Kors i taket!! Haha ;) Inte ofta det inträffar. Men men.. Jag fick ju iallafall fin besök utav Emelie, Jenny och barnen :P Så vi fikade och pratade, och sen tog vi även en liten promenad. Det uppskattade Ebba! :) Och fikat, de uppskattade jag för Emelie hade nämligen med sig mumsigt fika som fanns kvar efter dopet, hehe! Gott gotti gott gott :D

Och nu så sitter jag på jobbet. Inte alltför kul, och ändå har jag tagit på mig att jobba extra på Lördag. Huvva! Men jag tänkte att de kan ju vara bra med lite extra pengar i Januari. Plus att jag varit borta 3 dagar den här månaden, så jag får ta igen lite! ;) Och vi får ju faktiskt mat då också, förhoppningsvis något gott som tidigare ;) Hehe!

Näpp, nu ska jag väl ringa och säga nå vettigt till folk. Typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0