Snart Söndag

Det går för fort fram! :( Tycker de var nyss jag var och jobbade. Men tydligen inte! Så tillbaka imorgon.. Men då jobbar jag bara till Onsdagen, sen ledig fram till Måndagen veckan efter. Härligt!! ;)

Va har man gjort sen sist då? Valpkursen i Torsdags gick över förväntan!! Ebba var skit duktig.. Blev riktigt stolt över min tös :P Så det var kul..
.. Sen igår så var jag och Ebba hos Marie och Lycka hela dagen och lekte och solade! Det var så jävla härligt väder, kanon bra dag! Inte för varmt, och inte för kallt :) Dom har blivit jätteduktiga på att leka förisktigare också. Nu låter det inte som att dom försöker döda varandra hela tiden! Haha :) Och igår eftermiddag satt vi bara hemma och slöade och kollade på tv. Sen gick vi till Elin på kvällen och busade med Bosse ;) Han tycker om Ebba, de märker vi på deras alldeles "egna" sätt, tss! :D Sen kom även Helena och Andreas med Freja, så då fick dom en till lek kamrat :) Sen var det bara att traska hem..

Idag vette tusan vad som händer.. Håller på att tvätta för tillfället iallafall, men de är snart klart! Patrik ligger bakis i sängen, heh :) De tycker jag är kul, speciellt när inte jag är bakis!! Jag är jävlig! Retas, de gör jag då minsann!

Nä, ska väl dra ut Ebba på promenad om hon orkar. Verkar lite hängig :( Kanske inte mår sådär jättebra? De går nog över snart får vi hoppas :) Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0