Se så de ryker!

Sedärja. Så fort var denna helg över! :( Men de kommer ju flera, så vi ska inte deppa nu :)

Vad har hänt denna helg då? Ja, igår så var jag hos mamma och pappa på dagen och hälsade på. Morbror Stefan var på besök så sa hej till han. Var väl ungefär ett år sen vi sågs! Så de var trevligt :) Sen var jag hemma, på djurmagazinet en sväng, och sen hem igen :) Och på kvällen så var jag och Ebba hos Ida ett tag, och sen for vi vidare till Rutvik så jag fick dricka cider, och Ebba fick leka med Lycka :) Blev en tidig kväll, hemma innan halv tolv tror jag?

Och idag har vi varit hemma i princip hela dagen. Hunnit vara förbi Emma så hundarna fick leka av sig lite, och sen vid halv sex så for vi och käkade middag med pappa och brorsan! Gott var de, trodde inte pappa kunde laga nå annat än korv&makaroner. Men tydligen!! ;) Sen for vi hem, och jag slappade i soffan till en film. Och efter det så for jag till Emelie vid åtta tiden och är nyss hemkommen :) Såg den nyaste Beck och prata på! Riktigt trevligt :)

Sådärja. då har jag skrivit av mig lite :) Ska väl ta och natta snart. Känner mig rätt trött&sliten, och så ska man ju och jobba imorgon! :( Nåväl, pengar pengar, de är så jag måste tänka! Fastän jag inte vill..

Ha det bra! Sov gott, hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0