Nytt jobb?!!

Förhoppningsvis!  Man ska inte hoppas på för mycket, men nu har jag iallafall sökt som telefonförsäljare här i Lule, och förhoppningsvis går det vägen! Han skulle återkomma nästa vecka om jag fick komma på en intervju, och de får jag då verkligen hoppas att jag får! Hade varit sjukt kul att jobba med Nathalie igen ;)

Annars har dagen varit tipp topp! Jag och Ebba har varit hos Marie och hängt med henne och Lycka nästan hela dagen :) Sen kom Patrik och hämta oss, så for vi hem och käka. Efter det så rulla vi förbi Tobbe&Sara med familj som var ute och grilla korv med lite annat folk. Så då fick Ebba busa än en gång, fast nu med Dolly ;) Sen har vi även hunnit vara på sista valpkursen idag. Skitkul var det, körde lite stafetter och sådant :) Och nu så satt man här och nörda :) Nice price på BurgerKing!!

Imorgon händer inte mycket, får se vad man sysselsätter sig med dagtid. Enda inplanerade på schemat är att skjutsa mamma och pappa på fest vid sex-tiden. Men sen är de fritt fram! :) Blir iallafall nykert, jobbar lördag och börjar redan klockan tio. Så man vill ju inte åka för fyllekörning i bakis tillstånd! Fiasko!

På lördag blir det fest hos Moa, ska bli trevligt!! Fast blir ingen utgång för min del, för jag är luspank!! :( Måste bara hitta en satans hundvakt, men jag ska tvinga mina päron :P Förhoppningsvis ställer dom upp!

Sådärja, då har jag fått skriva av mig lite! Uppdaterar då de händer nå kul. Som om det nånsin gör det?!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tyckte det stod att du skulle skjuta din föräldrar. Men Lisa då.. :)

2007-08-31 @ 07:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0