Lördag!

Så var det Lördag då. Tusan så fort tiden har gått! Imorgon jobba, fiiifan vilket helvete. Måste verkligen börja söka nytt jobb nu. Kommer ju spy för fan.

Annars så har veckan varit bra! Lite alkis har man varit och druckit Mån-Tor ;) Mohahah! Men de är kul, för de är inte ofta man gör det! :) I Torsdags var vi på Lulekalaset, riktigt trevligt och roligt ;) Vi var ju faktiskt ett ganska stort gäng som for in, men vi splittrades ju såklart. Så blir det ju alltid! Men jag och Moa hade kul ändå, aaaiight? ;D
Sen igår så blev det lugnt för min del.. Fixa&trixa lite. Städade om inte annat. Sen på kvällskvisten for jag&Ebba till Moa och var där och såg film. InteEbbadå ;) Nånää, om jag ska ta mig lite frukost! De skulle nog sitta bra :)


Tänkte skänka en tanke och gratulera i förväg till Tobbe och Sara som gifter sig idag! Hoppas allt går som planerat, och lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0