Lill lördag!

Idag är det Onsdag, vilket innebär att jag jobbar ikväll. Men sen så är jag "långledig", så jobbar inte förrän på Måndag nästa vecka! Härligt ;) Även fast jag typ nyss haft semester, men är redan less på att jobba. Haha!

Under veckan har det inte hänt alltför mycket. Suttit hemma, och sen jobbat. Finns inte mycket att göra i våran stad! Börjar bli lite smått less. Undra om de hade varit kul att flytta? Typ byta stad? Hmh?

Nä, hade inge vettigt att skriva. Ska väl ta och göra mig lite frukost. Limpa med prickig korv, och oboy! ;) Jo just ja! Imorgon kommer Sandra hem, och hon har även med sig sin gubbe :) Så kanske ser dom ihelgen nånting, det hade iallafall varit kul :P

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0