Helgen är förbi

Och som vanligt så gick den otroligt fort! :( Men kul har jag haft iallafall :P

Om man ska ta och redovisa lite vad som hänt ihelgen så kan man säga alkohol, haha! :D I fredags blev de lite alkohol hos Suzie och Magnus, och sen hos mig och Patrik. Var en hel hög med folk faktiskt. Det var jag, Patrik, Elina, Moa, Daniel, Suzie, Magnus, Tönka och Ida&Akela kom förbi en sväng :) Sen kom även Sandra och Sonny och hälsa på när vi var hos Suzie och Magnus, så det var skitnajs! :) Länge sen man såg den där fillifjonkan! :P

Sen så på Lördan var jag lite bakis! Men det var bara upp&hoppa, för då for vi till Måttsund vid ett tiden på familjemiddag typ. Patriks familj, med respektive! Skit trevligt var det, käka gott (Grillad lax, potatis, sallad m.m) spela kubb och svamla på! :) Däremot var jag den enda som var nykter :/ Tänkte dricka men klockan han bli så sent, och så var de skönt att ta sig hem och sova :) Men nog fan blev det alkohol ändå när man kom hem, haah! Tog en cider med min Emma ;)

Och sen idag, då var jag först och kollade på hundutställning på förmiddagen. Sen har jag faktiskt bara varit hemma hela dagen lång! Förutom att jag var hos Ida en sväng :) Skönt att bara slappa hemma för en gångs skull. Inte ofta de händer!

Nu blev det mycket, ska ta och nanna snart! Trött som fan är jag. Har inte blivit så mycket sömn den här helgen! Sup och svälj, trevlig helg. Det är mitt motto ;)

image11
Fjantskallar! Eller, rättare sagt en fjantskalle iallafall. Tss!

image12
Thats ma Hoes! ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

Guud så jävla fin du är i lugg din tönt :)

2007-08-20 @ 12:11:40
Postat av: Lisa

Tackar och bockar! Men tönt kan du vara själv! ;P

2007-08-20 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0