Valborg?

Vad händer då? Äh, de löser sig. Jag orkar inte planera nånting, för det blir aldrig som man planerat. Knas, men sant!! Nått kul händer ju ändå alltid ;)

Jahapp, så var de löning idag, hääärligt! ;) Inte för att man ändå är så tät, de bara sprutar in räkningar. Varifrån dom kommer har jag ingen aning om, men dom kommer iallafall, haah! Alldeles för många!

Alltså, känner att jag absolut inte har nå vettigt att skriva. Ingenting kul har hänt sen jag skrev sist! Hahaa, mitt liv är så tråkigt :P Kan de inte hända nå riktigt kul? Det hade varit nå va?!
Ska väl ta mig i kragen och kanske städa badrummet, nu när Ebba ändå soover. Då kanske man kan få nånting gjort? :) Om det orkas.

Först frukost!! Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Mary

Jajjemen. Lite svårt att ta fel! :) Haha! Samma som Thess skriver om :)

2007-04-26 @ 15:41:45
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0