Jobbar

Joorå, sitter på jobbet för tillfället. Tror dom har glömt att spärra den här sidan! ;) Men inte gör de mig nånting.. För då har jag ju nånting att göra mellan samtalen :P

Helgen har varit bra! I Fredagss grilla vi i Ersnäs. Gott var de, och trevligt sällskap! :) Men de blev ändå inte så sent, for hem vid halv ett tiden. Rätt skönt att komma i säng i någorlunda bra tid :P

I Lördags var det en bakis och tvättdag! ;) Rätt slappt.. Men på kvällen, då var de full rulle!! :) Var hundvakt åt Lycka, Ebbas syster! Och de var bus kan jag säga, haha! Men kul ;) Ses sussa dom så gott..
Och idag jobbar jag, blää!!

Äh, ska väl ta och göra nå vettigt nu, haha! Kanske jobba? ;P By the way, jag är HUNGRIG!
Imorgon kommer lite pengar, som vi har längtat! Haaah

HEJ

Kommentarer
Postat av: Mary

Men din lilla cheater! Kom till oss på Valle. Vi ska grilla och supa. :) Ta med nå folk också :) haha!

2007-04-25 @ 08:49:41
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0