Ensamt

Så satt man här, i sin ensamhet! Haah :)

Patrik drog till Stockholm i söndags, och kommer inte hem förrän nästa helg, antagligen på fredan. Förhoppningsvis?! Så jag har väldigt tråkigt, haha! :) Tur att jag jobbar som en galning denna vecka, för då har man nånting att sysselsätta sig med :)

Har varit på extremt bra humör dom senaste dagarna! :) Kanske för att de varit så fint väder, varmt och skönt. Men höll vädret i sig? Nej! Idag är det skitblåsigt och jävligt :( Hoppas det blir varmt snart igen! Plus att jag åkt på en förkylning! Så det är jobbigt :( Men de börjar lätta på trycket i näsan nu iallafall, haah.


Snart hämtar jag valpen också! Om exakt en vecka idag ;) Ska bli så roligt! :) Det ända som är tråkigt är väl att Patrik inte är hemma när hon kommer. Så jag får sköta allt själv, men de klarar jag nog av! :) Kan ju alltid hoppas iallafall.. Emelie har lovat att följa och hämta henne med mig, om hon nu inte åker på jobb. Men det får jag hoppas att hon inte gör ;)

Sådärja, då har jag väl inge mer att tillägga! Ska väl ta mig en varm dusch nu, så man blir lite kry i kroppen! Och du, idag blir det påskbuffé på jobbet. Gott som satan! ;P

Puss, saknar dig Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0