Nu är det mycket som snurrar

Goddagens!

Blir inte att jag uppdaterar bloggen särskilt ofta, men det är för att jag helt enkelt inte har något speciellt att skriva :P Just nu är det bara jag och Ebba hemma. Patrik for nyss till jobbet (han jobbar kväll) och Emil är på dagis och lever rövare! ;) Pluggar gör jag också.. Inte just för tillfället, tog mig en liten paus, men ska snart fortsätta.

Tiden går så otroligt fort! Jag har haft hemstudier sen i mitten på Mars och denna tid har gått så extremt fort! Nu är jag "bara" hemma och pluggar i tre veckor till, sen tillbaka till skolbänken i två veckor innan vi får sommarlov! Tänk att ett år snart har gått? Känns som att det var igår vi var på semester i Gävle och jag fick ett telefonsamtal av pappa (hade höll koll på våran post) där han sa att jag hade kommit in på denna utbildning! Det går inte att beskriva hur fort allt har gått.. Jag hinner knappt med, haha ;)

Nåja.. Uppgifterna blir godkända och förhoppningsvis hinner jag klart med allt i tid! ;) Jo det gör jag, bara jag inte börjar slöa alltför mycket bara, haha.

Sommarjobb har jag också fått, men det kanske jag redan har skrivit? :P Så det känns underbart! Och idag har jag även sagt upp mig från mitt jobb i Boden! Det känns verkligen jättekonstigt men också extremt skönt. Har velat göra det väldigt väldigt länge (dom som känner mig vet det) men å andra sidan har jag inte velat vara arbetslös så jag har stannat kvar av bekvämlighet helt enkelt. Jag vet att jag har ett jobb och jag vet att jag får pengar! Det är verkligen så jag har tänkt. Men nu känns det riktigt bra! Nu kan jag fortsätta min vandring åt ett helt annat håll ;)

Det var lite från mig. Ska plugga lite till innan jag och tokhunden cyklar till dagis och hämtar hem lillhjärtat! Ska försöka tajma in så att vi cyklar då det INTE regnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0