Stress, stress, stress och TRÖTT

Gokväll.

Tänkte skriva ett extremt kort inlägg idag, även fast det var fleeeera dagar sen sist jag skrev! ;) Skola drog igång förra veckan och snart är även denna vecka gjord, sen är det nästa vecka kvar med pendling under en 11veckors period. Ska bli skönt att plugga hemifrån igen :)

Jag är numera konstant trött och varje morgon är ett stressmoment vad det gäller dagislämnande, hundrastning och bege sig till skolan (som är i Kalix för dom som inte visste det). Känns som att jag inte gör annat än stressar! ;/ Men men.. Så är det ju bara de få veckor som jag ska infinna mig vid skolbänken så det är bara att härda ut ;) Men det tar på krafterna, jag lovar!

På tal om nå helt annat så kommer mamma/mormor på besök om två helger. Det ska bli kul! Jag vet en kille som kommer bli superglad :D

Godnatt.

Ps; Vilket väder vi haft, det går ju inte att bli annat än LYCKLIG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0