Vecka nummer två!

Nu är jag inne på min andra praktikvecka i Sunderbyn och det går bara bra! :) Igår och idag har jag jobbat eftermiddagsskiftet som är halv ett till nio. För första gången på typ 4 år är jag nära hem från mitt arbete/praktik och det är underbart skönt att vara hemma innan klockan ens har blivit tio över nio! ;) Så eftermiddagspassen är hur sköna som helst :D Resten av veckan (Ons,Tor&Fre) jobbar jag förmiddagspasset som är från åtta till fem. Hoppas dom går lika bra :P Sen är jag ledig hela helgen plus Måndagen, lovely!

Emil kommer spendera hela denna vecka på dagis. Brukar inte ske särskilt ofta eftersom både jag och Patrik ibland är ledig nån vardag. Men inte denna vecka. Men det gör ingenting, blir ju inga långa dagar, senast till tre :) Och han trivs sjå sjukt bra så det går ingen nöd på honom ;)

På Lördag kanske det blir lite galejj i Sundom med trevligt sällskap och badtunna! ;) Ingenting som är bestämt ännu (Festen blir av, det vet jag, men det är jag som inte bestämt ännu hur jag ska göra) så vi får se vad som händer och sker! :)

Nu ska jag kika vidare innan det är dags att sova. Imorgon ska jag upp kvart över sex! Inte för att det är särskilt ovanligt i vårat hem, men imorgon kan jag ju inte sova på soffan, haha! :P

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart är det du gör praktik nu? :)

2011-01-19 @ 08:37:20
Postat av: Lisa

Malin: Jag är på Hammarbacken i Sunderbyn :)

2011-01-19 @ 20:52:50
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är Hammarbacken för nå? :)

2011-01-20 @ 22:38:39
Postat av: Lisa

Det känns så bra att läsa det du och Evelina skrev. Tusen tack för dom orden. Det är verkligen pest och pina att inte kunna amma nå mer, i början gick det ju så bra, men sen blev det bara ont. Ger Wille ersättning nu och i natt har han bara spytt en jäkla massa och samma nu i morse:/ Jäkla gorm. Snart måste vi ses=) KRAM!

2011-01-24 @ 11:43:28
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Maria

Joo, den är perfekt mysfilt! Och efter skön när man är sjuk! :)

2011-01-24 @ 13:41:56
URL: http://meandmythreekids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0