Välkommen 2011

Känns grymt konstigt att skriva 2011, men jag kommer nog ha hunnit vänja mig vid det när vi går vidare till år 2012, haha! ;)

Nyårsafton vart trevlig men väldigt lugn må jag säga. Dock så var det grymt skönt att vakna upp och vara riktigt utvilad och inte alls bakis! :) Dagen har spenderats hemma i stort sätt hela dagen.. Varit iväg och handlat två gånger har jag hunnit med men annars bara hemma.

Farmor ville ha kvar Emil en natt till och det fick hon! Jag har passat på att bara ta det så jävla lugnt som möjligt :) Har iallafall gjort nånting vettigt som att plocka, diska och rensa ur ett skåp i köket där vi i princip bara har KASTAT IN all möjlig skrot! Ni vet, sånt där som man inte vet vart man ska stoppa det, haha :P Men nu är det fint där inne :)

Kvällen har som sagt spenderats hemma och även Daniel är här. Vi har mest bara surrat och tagit det lugnt. Daniel och Ebba har gått och lagt sig medans jag och Patrik sitter i soffan och slappar. Men det blir nog sängen för våran del snart också, börjar känna mig slut som artist!

Imorgon är vi bjudna på middag hos farmor och Björne så vi åker väl dit nån gång mitt på dagen skulle jag tro. Ska bli så kul att få träffa min lilla guldklimp! :)

Och på Måndag morgon så åker vi och hämtar Emils morfar från tåget, han ska vara i Luleå till på Fredag. Emil kommer bli gode glad kan jag då säga! :D Han ska minsann få följa med och hämta morfar från tåget, det kommer han nog tycka om :)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0