Prickar, tack!

Godmorgon!

Onsdagen vart som jag skrev sist. Blev buss tur och retur till staden med Emil och Ida. Vi åt lunch på Waldorf och sen strosade vi runt lite och uträttade lite ärenden. En skön dag! :) Väl hemma vart det lugn och ro, barnprogram, middag, bad och mys! <3 På kvällen kom fina Helena förbi, vi surrade och svamlade som vanligt. Alltid lika kul :D

Torsdagen fick Emil spendera på dagis. Det var inga fler barn som blivit sjuka och jag ville inte hålla han hemma för länge bara för-att liksom. Så han roade sig på dagis och jag pluggade för fullt. Två arbeten blev inskickade den dagen och jag var nöjd! :) Han även med en timmas paus under dagen.. For på storheden där jag köpte skräpmat till mig och Patrik till lunch, och så köpte jag även Emils första paket :) Nu är det inte länge kvar tills lillhjärtat blir hela tre år! :D Eftermiddagen spenderade farmor Anki här och lekte med han Emil :) Kvällen spenderade jag själv i soffan. Han med ganska mycket plugg även då, så det kändes bra! :)

Fredagen fick Emil också spendera på dagis. Efter jag hade lämnat plutt på dagis så färdigställde jag arbetet som jag hade påbörjat under Torsdagskvällen så även det är nu inskickat! Känns superbra, 3 arbeten inom 24h ;) Klockan elva hade jag en arbetsintervju på Socialförvaltningen angående sommarjobb. Och som det ser ut just nu så får jag det, wihooo ;D Känns som att det kommer bli skitkul :D De fyra sista veckorna är jag garanterad jobbet eftersom det är nattetid och jag ville jobba natt, det skrev jag i ansökan. Så det känns bra! :D Dom skulle höra av sig så vi kunde träffas flera gånger, även med resten av sommarpersonalen så man vet vem man ska jobba med. Kvällen spenderade jag hos Jenny nån timma med lite surr och godis! Alltid lika uppskattat :) <3

Lördagen var lugn på förmiddagen. Strax efter elva kom Jenny och Loke och plockade upp oss, vi får på Dollar en sväng och sen hem till dom. Där åt vi lunch och barnen lekte! :) Förövrigt så har ju Loke vattkoppor, så jag hoppas nu att Emil blivit smittad. Folk måste tro att jag är helt korkad som självmant smittar ner mitt barn, men vi vill ju får det bortgjort! :) Det sägs att ju yngre man är desto lindrigare blir det. Sen om det stämmer eller ej har jag ingen som helst aning om, men jag völjer att tro på det! :P Halv tre tog jag och Emil bussen hem. Efter middagen tog vi alla oss en promenad till Ica och tillbaka. Emil fick för första gången i sitt liv eget Lördagsgodis! ;) Han fick själv välja vilken tablettask han ville ha, störtnöjd kille ;) Kvällen spenderade jag hemma.. Somnade i soffan halv elva, haha, jag var skittrött! :P

Idag vet jag inte alls vad man ska hitta på? Får se vad Patrik har att säga om det när han behagar att kliva upp.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja asså det e nog klyx dom fått då. För det sätter man i rumpan typ som en sköljning. Vi fick med sånt hem till Wille. Men vi ska försöka uppifrån så att det kommer ut eftersom att han har som stopp högre upp oxå. Stackarn:( KRAM

2011-04-13 @ 15:58:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0