Spännande!

Idag har det varit en tung dag i skolan. Har haft föreläsning om KBT (Kognitiv beteende terapi) hela dagen lång. Från 9-16! Helt död i skallen när jag for därifrån, haha :) Men dagen tog ju iallafall slut nån gång, det var ju bra ;)

Patrik jobbade förmiddag idag så Emil slutade dagis redan klockan tre :) Då for dom till farmor och Björne på Mjölkudden för att käka middag. Strax efter fem kom även jag dit och så åkte vi hem tillsammans :) Eftermiddagen har vi enbart spenderat här hemma, tagit det lugnt och myst på! Plutt var jättetrött även denna dag så han däckade innan halv åtta. Klockan åtta tog jag och Anne en promenad med hundarna runt industriområdet vid Kyrkbyn. Lämnade sen Ebba hemma och följde med Anne hem. Lämnade nämligen min cykel där imorse så nu cyklade jag hem den!

Imorgon är lillhjärat ledig från dagis för Patrik är ledig imorgon! Så dom får en kvalitetsdag tillsammans ;) Imorgon ska jag faktiskt inte vara i Kalix överhuvudtaget, vi ska nämligen på studiebesök på anstalten i Haparanda! Ska verkligen bli spännande och intressant :) Sen efter det blir det uteaktiviteter och grillning vid någon stuga innan vi beger oss hem och tar helg!

Har fått fram en JÄVLA massa kort nu som varit försvunna i all evighet! Så här bjuder jag på en liiiiten Emil ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0