Idag är ingen vanlig dag..

.. för idag är det min födelsedag! Hurra hurra hurra ;)

Däremot så har jag inte märkt av att jag fyller år. Man har blivit lite för gammal tror jag? :) Anne påminde mig imorse om att jag fyllde år, nästan så att jag tillochmed hade glömt bort det! Så betydelselöst är det nuför tiden. Men vafan, jag behöver ju inte bli nå äldre, vi kan stanna tiden nu?! ;)

Haft en heldag i skolan, puuh ;) Stressig eftermiddag som vanligt. Cyklade till dagis och hämtade hem plutt. Åt middag och sen promenerade vi med Ebba en snabbis. Kastade lite boll så hon vart glad ;) Väl hemma igen passade jag på att plocka undan här hemma medans lillhjärtat badade/duschade. Direkt han kom i säng kom Anne hit och tog tag i mitt projekt, välja-bok-inom-KBT! Haha :) Så nu har jag fixat det. Även fast det var en litet truntsak egentligen ,som inte alls tog någon tid, så har jag ändå skjutit upp det i en vecka!! Varför? Vi skulle ju som sagt bara välja ut en bok. Redovisningen ska vi ha i Februari! Haha :D

Nåväl.. Suzie och Anne har varit här en stund ikväll och ätit tårta, druckit läsk och sertt Idol :) Trevligt med sällskap!! Det här är tredje veckan i rad som Patrik jobbar kväll och jag har suttit hemma själv varenda kväll, så det var riktigt trevligt med lite sällskap ;)

Imorgon är det skola igen. Imorgon tar vi min bil så jag behöver inte kliva upp förrän 7.15, vilket lyx!! ;)
Snart kommer Patrik hem.. Då ska jag ta ut Ebba och sen sova!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad läser du?

2010-09-10 @ 18:47:40
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-11 @ 19:21:41
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0