Då var det helg igen

Idag är det Lördag, alltså var det Fredag igår.

Hela veckan har jag pluggat på förmiddagarna och gjort annat kul på eftermiddagarna. Gillar verkligen mitt liv precis som det är just nu!! :) En förbannat skön känsla! Gårdagen spenderade jag på stan med Jenny och Jonna, alltid lika kul :) Shoppade lite smått och gott, bland annat så vart det 2 par byxor, 2 par tröjor och regnkläder till han Emil. Sen köpte jag även 2 stycken mössor till mig själv, en ganska tunn och en lite tjockare, perfekt till vinterkylan som kommer inom någon månad! Superfina var dom :)

Väl hemma igen så vart det en massa utelek för mig och Emil och sen for vi allihopa och åt middag på Palma, supergod mat har dom! :) På kvällen tog jag och Emil en dusch tillsammans, så himla kul är det, det tycker iallafall Emil :) Klockan åtta kom han i säng så jag for då till Anne och såg film med henne, Joni och Petri. Ganska kass film måste jag säga, haha! :)

Idag har vi enbart spenderat våran förmiddag inomhus och myst på. Då Emil somnade så tog jag och Ebba en morgonpromenad (morgon och morgon, klockan var ändå strax efter elva) runt storheden. Superskönt var det! Ebba var gode nöjd då hon hoppade och skuttade fritt i det höga gräset. Mitt stora hjärta! <3 Då vi var hemma igen och då plutt hade vaknat till liv packade vi hans väska och for sen ut till stugan där han nu spenderar sin kväll och natt med farmor och Björne. Superlycklig kille när vi kom dit, han verkligen älskar att vara där! :)

Jag och Patrik tog hem kinamat från Östergök som vi ätit till middag, mums! Sen har jag även skjutsat Patrik till Sunderbyn och sen var jag snäll och skjutsade grannen till Skurholmen. Och nu sitter jag här i mörkret i min ensamhet! Haha, nej så farligt är det minsann inte. Jag har ju faktiskt Ebba här hos mig. Sen om jag spenderar hela kvällen hemma vette tusan. Vi får se vad som händer, man vet minsann aldrig! ;)

Imorgon ska jag finslipa på en uppgift som är klar. Läsa igenom och sen skicka in. Känns skönt! :) Då har jag lämnat in en uppgift än så länge (Och det är inte ens nå krav på att den här ska vara inne nu) så det känns skönt :) Sen har jag ca 4-6 uppgifter att göra nästa vecka, men det klarar jag! Bara man ger sig fan på det :D

Nu bjuder jag på lite blandade bilder!


Det jag köpte igår :)












Ett stort lass med bilder var det minsann! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0