2 saker fixade, check!

Godkväll.

Nu är det Fredag kväll och här sitter jag och myser med lite IDOL i bakgrunden (brukar i princip aldrig se det) och dricker lite cola i mörkret ;) Veckan har gått extremt fort, det upptäckte jag nyss då jag såg att förra inlägget är skrivet i Måndags, haha! :)

Veckan har rullat på som vanligt. Dock lite för lite pluggande känner jag, men motivationen är på väg tillbaka sakta men säkert, det känner jag! ;) Igår fick jag färdigt det andra arbetsområdet så det är nu inskickat! :) Skulle ta mig an Arbetsområde 3 idag, men där tog det stopp! Det går för fan inte att hitta den information som jag behöver :( Måste kolla på bibblan på Måndag, det är ett måste! Såg iallafall idag att alla uppgifter jag skickat in hittills är godkända så det känns super!! :) Och nu är också första praktikplatsen fixad och klar. Så den 15 November ska jag infinna mig på Sävastgården, och där ska jag vara fram till jul. Känns superkul :) Efter jul får vi se vart jag hamnar, det återstår att se ;)

Annat som hänt i veckan är inget speciellt faktiskt. Har enbart varit hemma, med undantag från Måndagkväll, då spenderade jag lite tid hos Jonna! :) Alltid lika kul att surra en massa :)
Mammas lilla hjärta har spenderat sina dagar på dagis och lika glad är han för det! :) Den här veckan har han INTE velat följa med mig hem, han skulle minsann stanna på dagis. Men tyvärr så är det omöjligt för hem måste han ju! :P

Igårkväll var Emil jätteledsen och pekade på ena örat! :( Han fick sig en alvedon, lite soffmys och strax innan tio däckade han! Inte lätt att vara liten och ha ont :( Imorse gnällde han också om örat så jag ringde till vårdcentralen och vi fick oss en tid 9.15.. Läkaren tittade på Emils öron och det ena örat (det som han har pekat på) var ltie rosa/rött och svullet, men ingen öroninflammation iallafall. Vi skulle höra av oss ifall han fortsatte ha ont. Förhoppningsvis behöver vi inte höra av oss nå mer eftersom han inte gnällt nånting om örat på hela dagen och inte nu ikväll heller. Skönt! :) Så idag fick Emil en hemmadag med mamma och pappa, massa myyyys ;)

Nu ska jag kila vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0