Inget dagis idag..

Idag har Emil fått vara hemma från dagis. Och Nej, han är inte ett dugg sjuk! Däremot vaknade han vid tre tiden inatt och krånglade, så efter en vällingflaska och efter många om och men så lyckades han till slut somna om. I våran säng. Hade skrivit att han skulle komma till dagis halv nio idag.. Men då jag vaknade imorse 08.50 så ansåg jag att det inte var någon idé med dagis eftersom Emil fortfarande sov. 09.23 vaknade Emil, haha. En lång sovmorgon fick vi oss ;)

Hela våran dag har vi spenderat på Björx med Jenny och Loke! :) Vi kom dit klockan elva, så då fick det bli lek för barnen medans Jenny gjorde lunch åt oss alla. Efter lunchen så tog vi oss en promenad till Konsum fram och tillbaka. Barnen fick åka bob så dom var nöjda ;) Väl tillbaka hos Jenny var klockan halv tre och vi var tvungna att åka hem till Ebba. Men Emil ville INTE hem! Han grina och skrek och väääägrade följa med, haha. Så efter ett tag for jag hem. Själv! Med andra ord så stannade Emil kvar med Jenny och Loke. Nöjd kille ;) Jag for hem och tog ut Ebbs och fixade till lite snabbt här hemma. Strax innan fyra var jag tillbaka på Björx och Emil ropade glatt Hej! :) Ännu en gång idag blev vi bjudna på mat, rena rama lyxen ;D Tack så jättemycket Jenny och Loke för en helmysig dag!!

Hemma var vi till sex. Slängde in alla kläder i tvättstugan och gick sen hem. Halv sju sov Emil, han var trött. Blev ingen vila för honom idag eftersom han vaknade så sent, så han var supertrött när vi for hem. Som tur var somnae han iallafall inte i bilen :) Jag har då hunnit med att diska, varit i tvättstugan, rastat Ebba en snabbis och nu sitter jag här :)

Ska försöka ta tag i den sista skoluppgiften strax. Blev inte så mycket plugg dag eftersom Emil aldrig for till dagis. Men vi har hur som helst haft en supermysig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa G

Hoho! Han är beräknad den 6e januari=)

2010-11-19 @ 15:10:53
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Lisa G

haha jo du och jag e gode rund nu asså haha...

2010-11-19 @ 20:29:39
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0