Äntligen! Nu är ALLT klart

Blev minsann inge plugg igårkväll. Fattade fortfarande ingenting av den där satans cp uppgiften!! :( Men nu, nyss faktiskt, skickade jag in den. Känns hur skönt som helst! :) Den skulle ha varit inne idag klockan två, men jag pratad med läraren så det var lugnt. Känns bra att dom är så förstående!

Dagen idag har iallafall varit extremt lugn, typ. Morgonen spenderade vi bara här hemma, jag, Emil och Ebba. Klockan tio mötte vi upp pappa Patrik på storheden så jag kunde få mitt kontokort av honom. Jag och Emil strosade lite på HM och Toys´r us! Tänkte att det kunde vara bra träning för Emil att gå i en leksaksaffär och inte få nånting. Och det gick faktiskt över förväntan! Jag kör numera på min standradreplik: "Du får önska dig av tomten!". Det funkar skitbra, haha :D Efter det så åt vi lunch på MAX, bara vi två, mys! :) Väl hemma slängde jag plutt i säng men han ville INTE sova. Så efter en timma så fick han komma upp, utan att ha sovit nå.

Eftermiddagen har vi bara spenderat bakom stängda dörrar. Då Patrik kom hem strax efter två gick jag och Ebbs ut på en prommis i skogen till klockan tre. Skönt och kul :D Sen han jag även fara och handla innan middagen. Jag och Emil tog en gemensam dusch nu ikväll, han har tjatat om det länge, haha! Vi har som kul vi två, leker med båtarna och svamlar :) Emil däckade strax innan sju, men inte så konstigt med tanke på att han varit vaken sen sju imorse! Tokbarn :D Jag har då inte gjort många knop sen han somna. Eller jo, gjort klart sista skoluppgiften, men inte annars ;)

Nu tänkte jag ta fram lite godis och se IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0