Såååå mycket sommar!

Vi har haft kanonväder nu hela helgen lång, och det fortsätter även denna dag! Så varmt och skönt :) Allt jag önskar just nu är att sitta i solen och njuta av värmen.. Men dum som jag var i Lördags så smörjde jag inte in mig och nu har jag bränt mina axlar! Det svider så in i helvete! :( Så när jag väl är ute har jag en tunn kofta på mig, men det är ändå alldelens för varmt :( Är huvudet dumt får koppen lida! Nåväl.. Självplågare som jag är så ska jag ändå pina mig ute i solen, haha! ;D

Plutt sover för tillfället och Patrik är på väg ut genom dörren till jobbet.. Själv ska jag ta och gå ut med både barn och hund så fort Emil har vaknat. Gå ut och leka lite och sen knalla till mamma där mina barn ska spendera sin eftermiddag då mamma och pappa jobbar! Tur att jag bara jobbar Mån-Ons och sen ledig tillochmed Söndag ;)

Blev att spendera förmiddagen här ute i lekparken iallafall. Se och njut! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0