Och igen..

Gokväll.

Blir inte så mycket bloggande numera. Har faktiskt inte tid. Eller jo, jag har faktiskt tid med den tiden lägger jag ner annat på ;) Plus att det inte finns särskilt mycket att skriva om. Så givande liv har jag, haha!

Nåväl.. Gårdagen spenderades enbart hemma med att tvätta, duscha och dona på. Kvällen bestod av jobb som vanligt! Idag har jag syselsatt mig lite mer än gårdagen.. Blev en morgon prommis till dagis och sen hem igen. Kvart över tio befann jag mig hos veterinären med Anne och Tarzan. Tog en timma där, dom sega jävlarna! Haha. For sen till Gammelstad och lämnade katten och sen vidare mot staden.. Där hittade jag ett till par shorts åt Emil så nu är hans sommargarderob fulländad. Tror någon på det? ;D Men nå mer än så vart det inte.. Byxor till mig fanns såklart inte i rätt storlek så om det är fint väder imorgon knallar vi till storheden medans plutt sover.

Nåja, hemma igen till klockan ett så hämtade bara hunden och gick sen till dagis. På vägen hem gick vi förbi Ica så Emil fick sig lite mellis som han fick avnjuta i vagnen. Banan och festis, mums! :)

Även denna kväll har bestått av jobb. Men nu har jag helg! Dock bara i två dagar, jobbar på Söndag igen. Men bättre än ingenting alls ;) Vad som händer denna helg återstår att se. Mest troligt ingenting alls! Typ.

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0