Nu är värmen på väg!!

I allafall vad jag hoppas på :)

Vi (Jag, Emil och Ebba) har haft en kanonbra dag idag med en massa utomhusaktiviteter! Gick ut klockan nio på en morgon promenad med Ebba och sen var vi lekparken fram till lunch med Emma&Henrik + barnen och Suzie + barnen! Riktigt kul :D Emil är helt besatt i att gunga. Imorse gungade han i en halvtimma.. Han bara sitter och njuter och är knäpptyst! Ibland frågar jag han ifall han vill gå ner i sanden och leka med barnen men då säger han nej. Så frågar jag om han vill fortsätta gunga och då säger han JA och skiner upp som en liten solstråle :)

Vi gick iallafall in och käkade lunch vid elva tiden och sen gick vi ut igen. Emil sov i vagnen och jag och Ebba promenerade till Storheden där vi köpte tvättmedel på Coop, 1 t-shirt + 1 par shorts åt Emil på Kappahl, hundmat på Djurmagazinet och sen promenerade vi hem igen! Underbart väder var det dessutom!! :D Väl hemma så vaknade Emil till liv så vi var ute i lekparken till klockan vart två (Kom oss hem tjugo över ett) och då klockan slog två så gick vi till parkeringen och inväntade pappa Patrik som var på väg hem från jobbet :)

Eftermiddagen har jag spenderat på jobbet. Gick förbannat segt idag må jag säga! Och likaså kommer det bli imorgon också eftersom det knappt finns några kundkort kvar i systemet. Men men, då har vi tid att göra en massa frågesporter på internet ;)

Imorgon ska plutt på dagis. Själv så ska jag tvätta och sen får vi se vad som händer och sker. Det kommer nog visa sig ;)

Bjuder på några bilder från våran härliga dag! :)



Det var allt från mig för denna dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0