Ja, vad säger man?

Änu en dag med strålande väder! :) Dom hade visat på internet att vi skulle ha mellan 12-19 plusgrader idag, men redan klockan åtta då vi skulle mot dagis visade termometern 21 plusgrader! Så vi har då haft betydligt varmare än vad som sas. Men inte är jag ledsen för det inte! ;)

Ännu en morgon som Emil sov länge, till kvart i sju. Riktigt härligt! :) Då jag kom mig hem från dagis (efter besök på Ica och Apoteket med A-K) så lämnade jag hunden, tog bilen och hämtade upp A-K och Olivia och så for vi till Ica Maxi och handlade lite. Väl hemma igen var klockan kring elva och jag ville ju såklart vara ute i solen, men vad skulle jag sysselsätta mig med? Då kom jag på den smarta idén att fixa iordning på balkongen! Så sagt och gjort.. Torkade stolar och bord, plockade bort "gräset" eftersom jag ska köpa nytt nästa vecka och damsög. Så nu är det fint igen! :) Det som kvarstår är att skura och lägga nytt gräs. Det får bli sen :) Då jag var klar med allt detta så hade klockan hunnit bli så mycket så var tvungen att gå till dagis för att hämta hem plutt..

Jag och Emil gick in ett tag och åt mellis och svalkade oss (så gott det går i den här stekheta lägenheten!) för att sedan gå ut igen och busa med Kate och Louie :D Emil och Kate var på egna äventyr till lekparken men duktiga som dom var så kom dom tillbaka självmant när dom vart less :) Strax innan fem tog jag och Emil bussen till stan där vi mötte upp Jenny, Fredrik och Loke också gick vi alla och åt middag på MAX. Gött :) Vart lite sena hem.. strosade på stan en sväng så vi tog kvart i sju bussen hem. Men Emil hade kul :D

Väl hemma vart det att duscha av en svettig och jättelortig liten kille, för att sedan fixa iordning allt innan läggdags! I säng kom han klockan åtta och knäpptyst på en gång. Får hoppas han vill sova länge imorgon också ;) Direkt Emil hade lagt sig slängde jag i en mörkbrun hårfärg och plockade undan här hemma. Nu är jag nyduschad (okej, för en halvtimma sen) och nöter lite dator :) Alldelens snart borde Patrik komma innanför dörren, han slutar halv tio idag.

Det har varit en helmysig dag idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var inte bästa bilden men jag hann inte lägga upp fler. Ja nu är det verkligen MYCKET bättre :)Nu blir jag inte ledsen när jag ser mig i spegeln :P

2010-05-22 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0