Guuud så tråkigt!

Ingen sol idag. Bara mulet och lite regn, inte alls som jag hade planerat! ;( Nåväl, finns inte mycket att göra åt saken. Förutom att gilla läget.

Gårkvällen spenderades som sagt hemma. Fick lite gjort iallafall. Rensade bland papper, sorterade räkningar och dylikt. Är ju som bra att göra det ibland. Onödigt att ha kvar gamla papper från 2007-2008 som man absolut inte har någon användning för! :P Patrik var hemma tidigt, redan strax efter elva. Konstigt men sant ;) Kom mig i säng till tolv.

Idag klev vi upp just innan sju, förjävla härligt! ;) Blev lite utelek på förmiddagen i lekparken för då var det minsann inge regn som tur var. Till lunch åt vi korvstorganoff och ris och sen fick plutt gå och vila. Själv passade jag på att glida till storheden en snabbis där jag handlade 4 st trosor till mig själv. Verkligen välbehövt! Men mer än så vart det inte.. Strosade runt lite och sen hem igen! Nu är jag hemma och väldigt rastlös. Får se vad vi hittar på sen? Emil sover iallafall fortfarande.

Nu ska jag vara lite social med gubben!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Flytt blire, 9 månader går fort :)

2010-05-29 @ 23:29:03
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0