Godmorgon!

Klockan sex slog Emil upp sina små brun/gröna ögon :) Dock så var jag inte alls särskilt trött men det beror nog på att vi alla sovit lite bättre denna natt. Emil har sovit i sin säng hela natten och det har inte alls varit lika varmt som tidigare nätter. Skönt! :)

Jag har iallafall hunnit diska bort all disk nu på morgonen och nu sitter jag här och nöter. Tänkte faktiskt ta mig lite frukost strax, ska kolla om plutt också vill ha?! Inte alltför ofta han vill ha frukost faktiskt. Just för tillfället är det lite småtråkigt väder ute, men vi hoppas att det spricker upp! Ser faktiskt ut att kunna göra det :)

Nu på förmiddagen tänkte vi kanske gå över till A-K och barnen för att leka lite :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0