Första gången på JÄTTElänge..

Gokväll.

Här sitter jag i mörkret i min ensamhet, haha! :) Kommer inte ihåg sist som jag var vaken själv, inte den här tiden iallafall?! Alla ligger och sover förutom jag. Men såklart Patrik måste sova nu eftersom han börjar jobba fem imorgon bitti :/

Min dag har spenderats på jobbet. Gick smärtfritt äen fast det vat fint väder och jag hemskt gärna ville vara ute! Men pengar i kassan känns ännu bättre ;) Patrik, Emil och Ebba har spenderat sin dag ute i solen och promenerat och lekt.. även en middag med mormor&morfar har dom hunnit med :) Världens goaste nakenfis (Emil såklart, haha!)  mötte mig i dörren då jag kom hem med en underbar bamsekram! :D Det är en sån härlig känsla!

Då plutt hade somnat (strax efter sju) så plockade jag undan här hemma så det såg ut som det ska, åt en hårdbrödmacka och for sen till Sara&Josef för att se på nytillskottet! Så underbart söt är hon och givetvis blir man lite bebis sjuk! ;) Men än så länge får det vara.. vill först och främst börja skolan (om jag nu kommer inte, det är ju en bättre fråga!) så jag får nånting gjort :P

Kom mig hem för ett tag sen till ett mörkt och tyst hem. Har bara hunnit vara ute med Ebba en sväng och nu sitter jag här :) Vad morgondagen har att bjuda på, det får vi minsann se! Man vet aldrig :) Hoppas iallafall på ett underbart väder så vi kan vara ute och leka hela dagen lång :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0