Utpumpad!

Idag tog Emil sovmorgon så vi klev upp just innan halv åtta. Dock så har han krånglat ganska mycket inatt men den smällen fick Patrik ta för jag vaknade då inte, haha! ;) Har bara varit inne hela förmiddagen, Emil är fortfarande inte helt kry och han har matstrejkat även denna dag. Lite välling drack han imorse men lunch ville han då INTE ha. Nåväl, han äter väl då han är hungrig!

Nu har jag just lagt plutt. Vart ett sjuhelvetes skrik kalas för han ville minsann inte sova. Men sova måste han så han fick skrika i sin ensamhet. Nu har han varit tyst i några minuter så jag antar att han är på väg att somna eller så har han redan gjort det? Han var iallafall supertrött.

Själv så är jag helt jävla utpumpad på energi känner jag! Under förmiddagen har jag inte ansträngt mig nånting alls, bara diskat, men efter det så kände jag att jag fick ont i kroppen. Känner mig som Agda 83år för jag är helt öm i hela kroppen och känner mig helt slut i skallen! Kanske på väg att bli sjuk? Det visar sig.

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara slöa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0