Snabbt som tusan!

På förmiddagen vart det utemys på Ormberget. Vi (Jag, Jenny&Loke, Evelina och Cissi+hundarna) grillade korv och mös på! :)

Halv två hämtade jag och Patrik upp Emil från dagis.  Det gick hela vägen hos frisören idag! :) Dock så var det lite bök och sura miner till en början så det tog närmare en timma, men det blev ju gjort iallafall. Så nu är Herr Emil stilig i håret. Inte alls lika långt och fluffigt, haha! ;) Eftermiddagen (1 timma mellan fyra och fem) spenderades på dagis. Emil fick vara hejjarklack då de andra barnen åkte skidor och sen åt vi korv med bröd. Gott :)

Kvällen har spenderats i soffan där jag kikat på Criminal minds och slöat. Skönt :) Tänderna är borstade och jag är färdig kissad så nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0