Sista dagen!

Igår när jag var hos tandläkaren så frågade hon om jag drack mycket läsk? Jaaadu, vad ska jag svara på det? Jag var ärlig, jag sa att det blir en hel del läsk för mig. Då jag gick därifrån fick jag ett papper om skötselråd om tänderna där hon även hade skrivit; Dra ner på läsk! Vad tror ni jag gjorde då jag for därifrån? Jag köpte läsk! Hur dum i huvudet får man vara egentligen? Haha. Men det är jag i ett nötskal, och det är då inte första gången som jag bryter mot tandläkarens regler och antagligen inte sista gången heller! Men jag är noga med att borsta mina tänder också, sådetså!

Idag gjorde vi morgon halv sju. Jag somnade på soffan till halv åtta, skönt! :) Då gjorde vi frukost som Emil inte alls tyckte var särskilt intressant för han ville ha äpple. Varsågod sa jag, ät du ditt äpple! :) Nu är plutt på dagis sen en timma tillbaka och här sitter jag. Ska strax sätta mig i bilen för att fara på Dollarstore en sväng, kändes som kul :) Men först ska jag nörda färdigt här :)

Imorgon är jag ledig och då ska vi till staden och luncha med Jenny, Jonna och Ellen! Trevligt :) Sen blir det väl att promenera en sväng på stan också, se om det finns nå kul att handla. Haha! ;)

Ha en bra Torsdag.

Kommentarer
Postat av: jonna

haha läsklisa:)



Du kanske får veta mer när vi träffas;P

2010-03-04 @ 13:55:29
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0