Plötsligt händer det!

For hem från jobbet för ca en timma sen och insåg då att jag är ledig nu, i hela tre dagar! Fan så underbart :) Plötsligt händer det.

Dagen idag har varit bra. Började morgonen med en promenad till dagis, bara jag och Emil utan hund. Skönt ;) Sen då jag kom hem slängde jag i mig frukost, ringde till skolan och sen for jag och Ebba till stan där vi tog oss en promenad på isen med Jenny, Emelie, Cissi och Linnea + alla hundar såklart :) Dock så for jag och Ebba hem lite tidigare för jag hade nämligen en tvätt tid att passa! :/

Han även med att diska det gigantiskt stora diskberget vi hade innan det var dags att promenera till dagis igen. Även denn gång utan hund för hon var minsann trött, hon ville då inte med! Och då får det vara. Väl hemma igen hjälpte (kanske mera skjälpte?!) Emil mig i tvättstugan, sen hem och ta sig en dusch, skjutsa hela ligan till Mjölkudden och sen till jobbet. Fullt ös medvetslös! Idag fick jag byta projekt, denna gång vart det Handelsbanken. Tur att jag har suttit på SPP förut så lite kunde jag minsann ;)

Imorgon blir det också fullt ös hela dagen lång. Först och främst ska jag ta mig en lååååångpromenad med Ebba på dagen. För en gångs skull har jag inga måsten! Sen så hämtar vi plutt på dagis, fast med bil denna gång. För imorgon är det dags, imorgon ska Emil till frisören! Spännande att se hur det slutar, haha. Om han blir klippt eller ej? Det återstår att se ;) Sen klockan fyra ska vi vara på dagis igen, då är det lilla vasaloppet och korvätande. Ska bli kul :D

Nu ska jag ta mig en hårdbrödmacka och dricka oboy! Sen blir det nog sängen nästa.
Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0