När tar det slut?!

Nu är jag nådigt less på all denna snö! Det snöar för fullt och jag vill verkligen inte ha nå mer snö nu. Det räcker! Givetvis får det fortfarande vara snö ute, men det behöver absolut inte komma nå mer! Plus att dom är jävligt dåliga på att ploga här så man tar sig knappt ut med varken barn eller hund :(

Nåväl.. Gårdagen lunkade på bra. Fick mig en skön sovmorgon till nio, bara bus här inne på förmiddagen. Efter Emils vila tog vi oss en relativt lång bob promenad med Ebba så hon fick springa fritt. Lycklig hund! :) Väl hemma slängde vi in Ebba och jag och Emil fortsatte leka här ute ett tag innan jag skulle vidare mot jobbet. På jobbet gick det bra, var en bra kväll :)

Idag fick jag mig ännu en sovmorgon. Patrik erbjöd sig att kliva upp idag också. Underbart! :) Halv åtta väckte han mig och vi bytte skift. Fixade frukost till Emil, borstade sen hans tänder (eller, det gjorde han själv rättare sagt. Hjälpte han bara med att sätta tandkrämen på tandborsten ;) och sen for vi mot dagis! Som vanligt sprang han och hämtade "sin" traktor och körde med den på exakt samma plats som alltid ;)

Nu sitter jag här och ugglar. Ska strax väcka Patrik så han gör sig klar så vi kan åka mot storheden. Storhandla och kolla runt lite. Alltid lika kul ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

aha, gör det?:) det visste jag inte! Ska kollas upp:) Tack!

2010-03-02 @ 12:04:41
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0