Måndag.

Måndag idag då.

Morgonen började klockan sex. Gjorde välling till plutt, slog på barnkanalen och la mig i soffan för att vila. Slumrade till lite till och från och upp klev jag strax efter sju. Busat på här inne på morgonen, vart inge utelek för jag kände inte för att vara ute i blåsten. Det blåser storm här!

Till lunch fick det bli palt, det gillar både jag och Emil :) Mamma/mormor kom förbi just efter att vi käkat för att lämna över vindfleecen som hon hade handlat. Vart en turkos i storlek 98, precis en sån som jag ville ha! ;) Nu kommer lille herr Kalmdal bli så stilig så :) (Bilden visar dock inte den riktiga färgen för här ser den mer blå ut)



Har lagt Emil för en liten stund sen, dock så sover han ännu inte för jag hör hur han lever djävul där inne! Förhoppningsvis somnar han snart :) Blir mest troligt en promenad då plutt har vaknat, säkerligen ingen lång prommis men ut måste vi ju. Iallafall hunden! Jobb ikväll på schemat, hoppas jag orkar med hela kvällen? Känner mig fortfarande tung i huvudet och snoret sitter fortfarande fast i hjärnan. Hoppas det går över snart!

Nu ska jag käka upp resterna från igår. Inte maten alltså, ostbågarna minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0