Jo just det

Gokväll.

Dagen har enbart spenderats hemma. Vart en liten sväng ut då Emil hade vilat och käkat lite mellis. Kom oss in till strax efter tre så det var bara att svida om och fara direkt till jobbet. Idag har det gått hyffsat bra, kändes bra! :) Nu efter jobbet har jag hunnit gå på Statoil där jag införskaffat lite smör och mjölk, rastat hunden, käkat kvällsmacka och nu så sitter jag här :) Sådärja, då var denna dag avklarad.

Imorgon ska plutt på dagis. Själv vette tusan vad jag ska sysselsätta mig med? Jenny frågade om jag ville komma förbi så det kanske jag gör? :) Vi får se vad dagen har att bjuda på.

Nu ska jag kika vidare en sväng innan sängen kallar.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0