Härlig Onsdag! :)

Vilken härlig dag det har varit idag! Mycket motion har jag fått också, väldigt välbehövt ;)

Morgon gjorde Emil kvart över sex. Fixade välling, drog igång barnprogram och la mig i soffan tills klockan vart närmare halv åtta. Strax efter åtta mötte vi upp Suzie + barnen här utanför också knallade vi till dagis där vi lämnade busfröna ;) Väl hemma igen så åt jag frukost och sen drog jag och Ebba till stan där vi mötte upp Jonna, Jenny och Evelina + alla hundar såklart. Tog oss en skön promenad runt hela isvägen, verkligen uppskattat av både mig och Ebba! :)

Kom oss hem igen vid halv ett. Han sätta mig i soffan i några minuter och varva ner innan det var dags att promenera till dagis igen för att hämta hem plutt. Gick in och hämtade Emil medans Patrik och Farmor Anki stog ute och väntade på oss med hundarna. Promenerade hit hem och lekte en liten stund, sen skjutsade jag alla till Mjölkudden och jag for till jobbet.

Idag gick det skitkasst på jobbet. Förhoppningsvis går det bättre imorgon, hoppas verkligen på det!
Nu ska jag minsann sova, känner att det verkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0