Fucking Friday?!

Den dagen var igår, idag är det en ny dag.

Gårdagen vart inte riktigt som jag planerat men den gjorde inte så mycket, jag överlevde iallafall ;) Förmiddagen spenderades hemma, både inne och ute. Då Emil lagt sig för att vila for jag till MarcoPolo och käkade lunch med Jenny, trevligt! ;) Sen for jag hem och ugglade tills Emil vaknat till liv. Då tog vi oss alla ut på en promenad till Ica och tillbaka så Patrik fick sin snus ;) Väl tillbaka stannade jag och Emil kvar här ute och lekte, jättemysigt.

Gick sedan direkt till huset för där vart det middag, gott! Hemma var vi igen strax innan sex, så då vart det lugna puckar. Emil lekte och kollade på tv och jag plockade undan i hans rum och fixade och trixade. Natt gjorde plutt just innan sju!

Min fredagskväll spenderades på Ormberget med Helena, Fanny och Elin :) Jättetrevligt var det! Vi gjorde upp en eld (det tog sitt lilla tag, haha) och satt och mös. Alla hundarna busade (Inte Ebba, hon var hemma) och vi åkte madrass! Kändes som att jag var ett litet barn igen, det gillas :) Hemma var jag strax innan elva, drog ut Ebba på en sista kiss och sen slängde jag mig i säng. Skönt att lägga sig i sängen efter att ha varit ute i nån timma! :)

Idag klev vi upp just innan halv sju. Lite effektiv har jag minsann varit, diskade nu på morgonen. Det var mycket disk nu så det behövdes då verkligen! Emil har hunnit äte både välling och sen en till frukost :) Borstat tänderna har vi också gjort. Så nu tänkte jag att vi skulle dra på oss kläderna på ett litet tag och gå ut och leka, är ju bara 3 minus grader! :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0