Freitag.

Godmorgon gott folk.

Gårdagen spenderades lite här och var. Anne följde med mig till veterinären där Ebba fick vaccineras plus vaccination mot kennelhostan. Hade tid klockan elva men vi kom oss inte därifån förrän klockan var tolv. Ja, han var seg! Som tusan! Nåväl.. Vi for direkt till Storheden, Kappahl där jag införskaffade två pyjamaser till Emil. Jättegulliga! :)

Väl hemma igen var klockan mycket så jag slängde i mig lunch och promenerade till dagis. Gårdagens jobb gick jättebra! :) Det går alltid supebra för mig dagen innan helg, konstigt. Haha! :) Disken tog jag tag i igårkväll så jag diskade tills klockan vart närmare halv tolv. Men nu är det fint i köket igen!

Idag fick jag sovmorgon till klockan nio, väldigt skönt! :) Idag vette tusan vad vi ska sysselsätta oss med? Fint väder är det iallafall så ute kommer vi nog att vara :) Ska strax börja med lunchen, sen ska plutt få sova.

Nu är det helg, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0