Den har kommit nu!

Goddag.

Gårdagen spenderade jag, Emil och Ebba ute på förmiddagen. Busade i snön och tog en liten promenad. Mysigt! :) Köttbullar, spaghetti och brunsås smaskade jag och Emil i oss till lunch. Gött! :) Medans plutt sov så gjorde jag ingenting. Jag bara var och tog det väldigt lugnt. Riktigt skönt var det! :) Då plutt vaknade så for vi allihopa till Willys där vi storhandlade. Så nu finns det mat i både kyl och frys igen! Emil roade sig med att titta på och hjälpte även till att lasta upp på bandet :)

Väl hemma igen så lastade vi in all mat där det skulle vara och sen skyndade jag mig med att göra en enkel middag till mig och Emil. Bullens korv och makaroner! Sen packade jag Emils alla saker och sen for vi till Mjölkudden där han skulle spendera sin kväll/natt hos farmor och Björne :)

Blev en lugn kväll för våran del. Var hos Anne och Joni där grabbarna spelade tv-spel och jag och Anne satt i köket och surrade :) Även två cider slank ner i min mage ;) Anne skjutsade hem oss halv elva och jag var så trött så jag gick och la mig nästan på en gång!

Idag vaknade jag halv tio, pigg och glad :) Så jag nötte lite dator och sen tog jag och Ebba en morgonpromenad till Anne där jag lämnade bilen igårkväll. Riktigt skönt var det ute med en massa frisk luft! :) Vi for hem och jag kände mig helt plötsligt super effektiv! Så nu har jag plockat ihop hela lägenheten typ och diskat det extremt stora diskberget som vi hade! Nu känner jag mig nöjd :) Ska alldelens strax åka och fixa lunch till mig och Patrik och sen hämta hem guldklimpen :)

Han har då det bra med farmor och Björne. Imorse då jag vaknade så ringde jag till Anki och då skulle dom precis kliva av bussen i stan och promenera på marknaden! Sen åt dom lunch på MAX också, så Emil har det bra minsann ;)

Vad som händer ikväll återstår att se?! :) Kanske besöker folket i Ersnäs och säger hej? Vem vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0