30 Mars.

Morgonen började kvart i åtta. Skönt med lite sovmorgon :) Patrik och Emil klev upp klockan sex, i vanlig ordning med andra ord!

Lämnade plutt på dagis halv nio, for hem och käkade frukost och då klockan var halv tio så var jag och Ebba på Björx! Blev en lång promenad med tjejerna + hundarna. Riktigt skönt, förutom min jävla rygg! Får alltid så satans ont i ryggen/svanken då jag promenerar en längre sträcka. Svin less! Men men, mitt fel kanske eftersom jag inte tränar ryggen nånting. Nåväl, nu har det gått över iallafall :)

Var inte länge sen jag kom hem. Har bara hunnit vara till tvättstugan och kört igång 2 maskiner. Nu tänkte jag ta och diska det lilla som fanns att diska och sen ska jag göra mig lite lunch. Idag får det bli tomtegröt! Det är ju som gott :)

En promenad till dagis ska jag också ta mig. Får se om Ebba följer eller ej. Om jag känner min hund rätt så vill hon INTE följa med, haha. Slökorven min! ;) Ikväll är det jobb.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0