Onsdag.

Godkväll.

Dagarna som varit har jag i princip enbart spenderat här hemma själv i lugn och ro (Ebba räknas inte för hon gör inget väsen av sig;) medans Patrik jobbat och Emil varit på dagis. Det har faktiskt varit riktigt skönt! Bara pysslat på här hemma och tagit det allmänt lugnt. Sånt behövs också ibland.

Idag har det hänt en (egentligen två) rolig sak.. Jonna och Jonas har fått sig en liten (liten och liten? Hehe ;) pojke!! Så nu har Edvin och Ellen fått sig en lillebror :) Så stort grattis till hela familjen! :D Längtar tills jag får se pyret :P

Det andra roliga som hänt är att jag har fått skattepengarna idag. Härligt! ;) Så imorgon blir det staden en sväng. Måste nu införskaffa mig ett par skor. Äger inte ett enda par i nuläget eftersom mina gick sönder. Så jag har gått runt i mina tofflor i ur och skur i nån vecka, haha! ;) Men det har ju funkat det också, typ.

Nu tänkte jag faktiskt borsta tänderna och gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0