Nu slår vi klackarna i taket tjejjor! ;)

Morgonen började klockan sex. Jag var helt DÖD! Gjorde välling till plutt och la mig sen på soffan. Tjugo över sju kom Emil och väckte mig, då ville han läsa bok. Då var det bara att sätta sig upp och sysselsätta barnet ;) Efter frukosten så gick vi ut. Helvete vad det blåser, helt sinnessjukt! Trodde vi skulle blåsa bort. Tur att vi inte gjorde det. Blev inte ute alltför länge men en lten stund iallafall. Åtminstone så att Ebba fick kissa&bajsa och Emil leka lite i lekparken :)

Till lunch fick Emil korvstroganoff&ris och nu sover han. Skönt med en lugn stund för sig själv ;) Ebba ligger som vanligt i sängen och sover och Patrik är på jobbet. Kring tre snåret ska vi gå till huset och lämna av Emil. Han kommer bli jätteglad då han inser att även Morfar är hemma! :) Blir inte så ofta dom ses längre eftersom han jobbar i Linköping. Dock så blir det snart mindre att ses då dom (mamma&pappa flyttar till Stockholm i Juli) flyttar. Men sånt är livet, går inte att göra så mycket åt saken..

Längtar redan till ikväll! Jag tror att kvällen kommer bli superbra! :) Ska spendera kvällen hos Jenny med henne, Moa, Frida och Evelina :) Sen blir det säkerligen utgång, vad annars?! Tror det kommer bli en grymt rolig kväll för jag har ju ett underbart gäng med mig ;D

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och packa Emils saker så det är färdigt.
Trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: maria

hoppas ni har en trevlig kväll! så kul o gå ut!! :) snart ska nog jag med våga mig på det, någon gång i sommar :)

2010-06-04 @ 22:54:02
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0