Kallelse!

Morgonen började extremt tidigt, redan 05.20! Men som vanligt tog jag mig en liten powernap i soffan medans Emil såg på Bolibompa ;)

Halv tio var vi på väg ut på en promenad och ser då att Tessan ringt för en timma sen! Ringer upp henne och hon ville ut och och promenera. Vilken timing att vi just var på väg ut! ;) Så en promenad runt Kyrkbyn vart det. Väldigt skönt att komma ut och röra på sig och speciellt med så trevligt sällskap! :D

Till lunch fick han Emil blodpudding och han åt med god aptit! :) Sen skulle han minsann sova, och sova gjorde han! Nästan tre timmar sov han! Till slut väckte jag honom, haha. Nåväl, medans Emil sov så passade jag på att duscha och såna trevligheter. Efter duschen så kom posten..

Kan säga att jag höll på att skita knäck då jag insåg att jag faktiskt fått hem ett brev från Kalix kommun! (Sökt skola där för dom som inte vet) Ringde Anne och sa att jag inte vågade öppna, haha! Nåja.. Jag öppnade till slut och det stog att jag gått vidare! Inte nu kommit in på utbildningen men att jag hade fått en kallelse till ett obligatorisk informationsmöte den 5 juli! Känns helt superduperbra! :D Det var ju minsann inte alla som kom så långt så jag är glad :) Sen därefter nån gång ska vi få veta om vi kommit in eller ej.. Jag hoppas på det bästa! :D

Nåväl.. Kvällen har spenderats på jobbet och nu tänkte jag gå ut med hunden! :)
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Då håller vi tummarna att du kommer in :)

2010-06-22 @ 01:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0