Jag välkomnar helgen med att besöka John Blund ;)

Sängen nästa. O ja!! Så trött så jag skulle kunna somna på plats, haha.

Vart att städa idag. Har tokstädat så att jag skulle hinna med allt, plus äta lunch, plus hämta Emil från dagis (dock med bil idag) och plus att köra Patrik till jobbet. Fullt ös hela dagen! Då vi kom hem roade Emil sig själv väldigt bra så jag han då bädda rent i hans säng och diska Ebbas skålar innan det var dags att promenera med barn och hund till mamma.. Det hade gått bra för dom idag, Emil hade varit snäll hela eftermiddagen! Kors o taket ;)

På jobbet gick det kanonbra idag! Riktigt skönt att avsluta veckan med bra resultat :)

Som sagt, sova skulle jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0