Händelselös dag minsann.

Godkväll.

Dagen har gått i lugnets tecken. Blev en morgonpromenad själv idag till dagis med Emil och Ebba. PÅ vägen hem gick jag förbi Tessan och lilla Rasmus :) Surrade ett tag och sen gick jag hem igen. Roade mig med lite internet nötande för att sedan äta en lunch beståendes av pannkakor med sylt och grädde. Skänt att det fanns i frysen så jag slapp göra mig nån lunch ;)

Strax efter tolv promenerade jag och Ebba till AnnaKarin där jag vart bjuden på bullar, väldigt gott må jag säga! ;) Surrade och fikade innan det var dags att gå mot dagis.

Kvällen har spenderats på jobbet på ett alldeles nytt projekt. Gick relativt bra för att vara första dagen på ett nytt projekt, jag och 4 till fick vara testpiloter :)

Imorgon så ska jag kanske till Jonna och hälsa på. Hade varit kul iallafall, få träffa lillkillen ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa G

LIIISA! vi måste ses någon dag! Vi bara MÅSTE!

2010-06-24 @ 13:55:23
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0