Förvånad..

Emil vaknade till liv kring ett igår, alltså sov han två timmar. Bra! ;) Vi passade sen på att måla lite med målarfärg och ävev rita. Målarfärg är en ny favorit hos Emil :) Klockan två gick vi ut och mötte upp pappa på parkeringen som kom hem från jobbet.. Pappa och Ebba gick in medans jag och Emil gick till lekparken ett tag. Det gillar han minsann! ;)

Just efter tre drog vi alla på storheden en sväng. Patrik gick på bolaget medans jag och Emil gick på Intersport. Denna gång kom jag mig ut med en softshelljacka till Emil!! ;) Har kollat på just den jackan sen långt innan jul och har älskat den från första stund men aldrgi haft/tagit mig råd. Men nu minsann, nu hade jag råd plus att den var på rean!


Emils nya snygga jacka (ännu finare i verkligheten) och mammas nyainköpta skor! I love it ;)

For sen hem och myste en liten stund innan vi promenerade hem till mormor och morbror på middag. Emil ville inte ha nån mat, som vanligt. Däremot så fick han en smörgås och nästan halv slank ner i magen så det var superbra! :) Väl hemma igen så ville Emil ha en banan?! Givetvis fick han det.. Han tog nog tre tuggor innan han fick ont så då var det bara att kasta bananen :( Men men, nu visar han iallafall lite intresse för att äta så det är ju bra! All välling gick iallafall ner.

Igårkväll gjorde jag och Suzie något ovanligt, iallafall för att vara jag! Vi gick nämligen på bio :D Sex and the city 2 såg vi, bra film enligt mig! Riktigt kul att komma ut och göra något, så det vart en supertrevlig kväll! :D I säng kom jag just innan ett, väldigt sent med andra ord! Nåväl.. såna smällar man får ta ibland. (Jag skulle ju upp med Emil så jag räknade med att knappt få sova nånting alls)

Tror ni barnet förvånar mig imorse?! Han vaknar och ropar på mamma i vanlig ordning.. Jag kolla vad klockan är och inser då att den är 08.43!!! Han har ju sovit helt sjukt länge. Det här inträffar ju aldrig! Men ack så underbart! ;)

Tanken var att vi skulle brumma mot HAparanda och IKEA klockan nio, men det skulle vi ju minsann inte hinna med! Så nu snart ska jag väcka liv i Patrik så vi kan göra oss redo för att fara på en liten tripp :D

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Supersnygga skor!

2010-06-23 @ 23:25:51
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0