Fan vad tråkigt!

Gokväll.

Dagen har spenderats på jobbet. Inte så värst kul, men för stunden så gör det mig ingenting eftersom jag räknar ner till semestern ;) Nu är det endast jobb i fyra dagar till, sen ledig tillochmed 15 Augusti! ;) Ska bli underbart.

Emil och Ebba har spenderat sin dag med mormor och morfar. Dom har lekt ute på gården, promenerat, ätit, varit en sväng på tivolit så Emil fick åka karusell igen (Superlycklig vart han minsann!;) och även sett på film. Pingu såklart, vad annars?! ;) Jag och Patrik gick och hämtade hem våra barn då jag kom hem från jobbet vid halv sju. Båda två vart överlyckliga :) Väl hemma så vart det sängen nästan på en gång för Emil. Dels för att klockan var läggdags men sen också för att han totalvägrat sova på dagen så han var gode trött. Eller.. övertrött kan jag nog säga. Han var en riktig pajas! :)

Själv så for jag till Anne sväng och lämnade ett paket cigg och stannade till klockan vart halv tio. Sen dess har jag bara ugglat på här hemma. Vikt tvätt och donat lite. Kom just in med Ebba så nu står hon och äter (vart en sen middag för henne idag) och strax ska nog vi alla tre gå och sova.

Imorgon ska vi och handla på förmiddagen. Dock så blir det ingen storhandling eftersom vi åker på semster om ca en vecka, så det kändes lite onödigt. Så vi handlar enbart för denna vecka och så mycket mat lär det ju inte bli med tanke på att båda vi jobbar kväll och Emil äter middag borta då.

Varför min rubrik lyder som så har att göra med att jag är alldeles för dålig på att lägga upp bilder! Ja, även att fota har jag blivit på tok för dålig på. Skärpning nu Lisa! Men nu kommer ju snart sommaren med stormsteg (önska går ju) så då blir det mycket roligare. Måste även se till så att jag kommer ihåg att ta med den på semestern. Skulle jag glömma kameran då så gråter jag floder!! Med tanke på att alla bilder har försvunnit (från att Emil var 3 månader och förbi förra sommaren och semestern) och jag aldrig han spara/bränna ut dom på skiva så vill jag gärna ha bilder från denna sommar. Det är då ett som är säkert!

Nu säger vi Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0