Dagen efter midsommar..

Vart en riktigt trevlig och mysig dag igår :) For och hämtade hjärtat vid halv två tiden. Vi stannade en liten stund och mös i solen (och även så att Ebba fick springa av sig lite energi i skogen) så hem kom vi oss halv tre.. Gick hem och packade lite och knallade sen över till huset. Där bjöds det på gomat med lite allt möjligt.. Grillade kött och kyckling, fanns potatisgrattäng och hemmagjord potatissallad, fisk, hambakat bröd mm :) Riktigt gott var det! Till efterrätt åt vi blåbärspaj, såååå gott :D Givetvis dracks det lite alkohol också, det hör ju som till :)

Hem kom vi oss till klockan sju, så strax innan åtta kom Emil i säng. Då gick vi ut till grannarna som satt här ute och drack lite också spelade vi kubb! :) Riktigt trevligt var det om man bortser från alla MYGG! :/ In kom vi igen halv elva och då vart det lugna puckar. Fick nå ryck så jag byggde ihop kökslampan som vi har köpt och sen gick jag och la mig..

Idag fick jag/vi sovmorgon minsann. Han Emil vaknade klockan åtta! Juvligt ;) Halv tio kom vi oss ut och klockan elva kom vi in igen. Underbart väder! Nu ligger plutten och sover och jag har precis hängt upp kökslampan, blev rätt så bra :) Dock så måste jag göra nånting åt sladden som hänger och dinglar, men det får jag ta sen, orkar inte nu!

Nu medans Emil sover så tänker jag ta tag i projekt fixa-iordning-på-balkongen! Så bäst att jag sätter fart nu så jag hinner ;) Sen blir det tivoli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0