SemesterSöndag :)

Godmorgon.

Min tanke med att sova igår gick inte så bra. Varför vet jag faktiskt inte?! Brukar ha jättelätt för att somna, ligger kanske vaken i sängen MAX 15 minuter och sen sover jag. Men inte igår! Låg vaken då Patrik kom hem strax efter ett tiden. Sist jag kollade på klockan var den närmare två! Antog att jag skulle vara alldelens död idag då jag skulle upp med Emil. Men tydligen så har jag nå slags superkrafter för jag var inte alls död imorse 05.40! Men det kanske kommer sen, på ett tag, vad vet jag?

På ett litet tag tänkte jag dra med mig Emil på Ica Maxi och handla en sväng. Har så tråkigt och jag behöver handla lite smått och gott, såsom tvål och tvättservetter. Säkert nå mer också.

Efter att Emil har vilat idag så ska vi på kalas hos Rasmus! :) Han fyller hela 2 år idag, grattis till dig Rasmus!! :) Tänk vad tiden springer iväg!! Jag hinner inte alls med känns det som.

Ikväll tänkte jag påbörja operation städa-lägenheten. Givetvis så kommer jag inte alls hinna klart, jag känner mig själv rätt så bra. Men ska ta riktigt noga nu innan vi ska iväg så bäst att börja i tid! ;) Så imorgon blir det att fortsätta. Dock så måste det också bli på kvällen eftersom jag och Anne ska till Kalix imorgon på morgonen (Spännande!) och sen ska Emil till frissan också, PLUS att jag har tvättstugan imorgon kväll. Så ja, dagen kommer vara fullspäckad!

Nu ska vi klä på oss så vi kommer iväg nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0