Godmorgon!

Då vi gick och la oss igårkväll vid halv ett - ett så lyfte jag över Emil till sin säng. Och där har han sovit heeela natten till klockan sju imorse :) Skönt. Det var Patrik som gick upp med plutt idag, själv låg jag kvar i sängen till klockan kvart över nio :D Dock så har jag inte sovit hela tiden, det tokiga vädret väckte mig halv åtta och höll mig vaken ett tag. Shit vad det har regnat, inte lite alltså! Det har verkligen ÖST ner, och såklart åska på det. Börjar ju nästan bli en vanesak att höra åskan på mornarna, haha.

Nåväl.. Vad förmiddaagen har att bjuda på kan vi nog räkna ut, innte aktiviteter. Sen åker vi nog till Piteå. Skulle det vara alltför dåligt väder så kan man ju alltid vara inne hos Elina och Lars. Men kul att umgås iallafall :)

Nu ska jag ta mig en rök och sen fundera ut vad vi ska äta till lunch.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0